Desatero správného copywritera

1. Upravte strukturu
Nelítejte z jednoho tématu na druhé. To hlavní řekněte na začátku.

2. Krátit, krátit, krátit 
Tak třeba první odstavec můžete většinou bez obav škrtnout celý.

3. Nepoužívejte zbytečně cizí slova 
Místo prioritně napište hlavně. Text bude srozumitelný a o odbornost nepřijde.

4. Pozor na správné používání cizích slov
Napište to obyčejně a česky, jinak to působí kosmicky, když neovládáte správné termity.

5. Hezky česky
Místo nyní zkuste teď, kašlete na všechny rámce, projekty a prizmata.

6. Míň je víc 
Namísto spojení v průběhu tohoto roku zkuste letos. Čtenář vám poděkuje.

7. Pozor na uvozovky
Označují hlavně citaci a relativizaci. Nedejte čtenáři šanci, aby si je vyložil mylně.

8. Vyhoďte to nepodstatné
Soustřeďte se na to, co je opravdu podstatné. Zbytek proškrtejte.

9. Pište text v aktivních vazbách 
Místo Nová prodejna bude otevřena dejte Otevřeme pro vás novou prodejnu.

10. Pište desatera
Protože jsou víc sexy, než nestrukturovaný text. A ještě vám je otisknou v MaM. 

vydal MaM

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *